Manşet

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Gülşen-yatcaz kalkcaz ordayım

Bir açıldım bir kapandım 
Bir üzüldüm bir de güldüm hahayt 
Eserekli durumumdan mütevellit 
Ruh halim berbat 

Dile kolay ama zor 
Hasretini bana sor 
Bu nasıl bir geri sayım 
Yerinde sayıyor her gün 

Bineyim arabaya 
Bir varayım oraya 
3 yüz bin yıl gibi geliyor bana 
Şu son 3 gün 

Yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz 
Hoop ordayım 
Dağlar bayırlar o uzun yollar 
Hepsi hikaye firardayım 
Yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz 
Hoop ordayım! 
Dağlar, bayırlar o uzun yollar 
Hepsi hikaye firardayım 

Başlarım ha adetinden 
Aşk bu güçlü her bir şeyden susmam 
Üstesinden gelirim ben 
Ayrılığı döverim ben korkmam

Dile kolay ama zor 
Hasretini bana sor 
Bu nasıl bir geri sayım 
Yerinde sayıyor her gün 

Bineyim arabaya 
Bir varayım oraya 
3 yüz bin yıl gibi geliyor bana 
Şu son 3 gün 

Yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz 
Hoop ordayım! 
Dağlar bayırlar o uzun yollar 
Hepsi hikaye firardayım 
Yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz 
Hoop ordayım! 
Dağlar bayırlar o uzun yollar 
Hepsi hikaye firardayım

Söz: Gülşen Bayraktar 
Müzik: Gülşen Bayraktar

Yorum Gönder

0 Yorumlar